stones taught me to fly, love taught me to lie, life tought me to die

såg att mitt sår på axeln börjat läka och tänkte att jag ville ha ett ärr, vilket det inte lär bli av det, även om jag pillat påre. iaf så tänkte jag att mitt mål för sommarn eller nått skulle vara att få ett ärr, alltså skada mej, inte medvetet då men iaf. när jag gick ner och skulle öppna osten (asså den va ny, heh) så tar jag en kniv som man använd när man ät kött (?), och ska skära av plasten. sen typ far den från plasten å cutta typ halva långfingernageln, de va ganska nice. sen fick jag då panik osv, tror typ att jag ska förblöda eller nått? blir nog inte något ärr av det heller men aja..

intressant inlägg, heh...

Kommentarer

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback