just hold my hand and give it a chance

har bara varit hemma hela dagen, och har ändå ont i huvet? kanske har haft för hög musik? jo förmodligen. men det går nog bra endå, träning ikväll, är galet taggad. eller näe, men nu lever jag typ för träningar. kul liv, men ja, det är typ så.
skrev egentligen dethär inlägget för att visa tröjan jag köpte i onsdags, för 40kr

ignorera oredan. börjar NÄSTAN bli lite frustrerad över den själv.
eller mest för att jag inte hittar mitt underställ, och det är förmodligen endå inte i mitt rum, men det är värre i garderoben. och jag står faktiskt för den mesta oredan på bilden där, osså ärinte allt med. men okej, slutsnackat om min ordning. sitter iaf ombytt och ska packa lite nu.

Kommentarer

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback