love of mine, someday you will find

efter att jag skrev senast for jag typ direkt till linn. sen for jag hon och jennifer till holken. där vare först bara vi sen kom några till. då körde vi typ etttvåtreost, björnensover, och typ nått mer, hehe det ägde iaf.
sen for jag och linn hem till henne och redigera en video AHAHAH, och sen gick vi ner i källarn och tjocka oss och snacka å skrattaoch spelade nhl06, fick lite damp men det var askul!somnade till lizzieMcGuire vid halv tre kanske? vaknade halv sju av sången som var på menyn i filmen, typ 30sek lång om&omigen har jag lyssnat på den till typ 9.. hehe inte trevligt. sen gick vi å käka sen drog vi till jennifah! sen gick vi ut å fota, bilder kommer typ sen. sen gick vi till linn å käka tacos, spela lite musik och såg på tv.
5 bilder från när vi var inne hos linn iaf.




det handlar om att bjuda på sej själv?


Kommentarer
Postat av: sissi

Sv:Haha jaa:)

Vad gör du då?:)

2010-02-13 @ 21:16:40
URL: http://[email protected]
Postat av: emma

tur att du kan räkna..?

2010-02-15 @ 18:41:49
URL: http://endastemman.blogg.se/

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback