what does it harder to try?

dagen började med en dryg mattelektion på en timma. sen en likadan solektion. sen, 2 timmar och 45minuters hål! eller lunchrast blev det ju som så jag lisa,carro,oliviaL&oliviaf gick hit och åt. det spårade även ganska rejält. carro hade minikonsert, vi hade två datorer och en tv på. lisa läste fridatidning, oliviaL dog ute i snön,låg ute i snön, gjorde tre i rad, låste in sej på toan, vi skrattade som galningar osv..
tillbax till skolan i tid för idrotten som började fem över 1. var trippelboll-killarna mot tjejerna, killarna vann med 50-12. haha gulligt, sen var jag iaf med emma och linn, vi typ.. ja var ganska normala och typ fikaå såg på tv osv.. nu ska jag göra denhär kvällen rolig! en seriös bild från idag, hehe-


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör du?;O du ser äldre ut:P menar inte med något negativt!:P

2010-02-13 @ 15:18:11
URL: http://asnf.blogg.se/
Postat av: Erica

Hej! :)

jag har veckans blogg hos mig nu.

du kanske är intresserad av att vara med?

om du vill det, gå då in på min blogg och anmäl dig!

kramar (:

2010-02-13 @ 15:52:46
URL: http://eswensson.blogg.se/

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback