have we had our fun?

dagen började med matte då jag satt och dampa sönder på matteboken, typ en undersökning om nån tabell, för att det var fler som gilla tvåan än trean, då börja ja typ svära, aja iaf så so efter det och sen långrasten, bibblan somvanligt, sen typ bild och efter det idrott. plusgrader, snö och skidor går inte ihop. men vi gjorde ett försök och körde först på skolgården, sen for vi till skebobacken och åkte lite där, haha asså ja, man gled knappt men kul iaf, sen körde vi fotboll på isen, med kung domare, eller(!??!!?!) aja iaf så sen for jag och emma hit, har bla käkat tacos, och efter så spårade vi en aaaning, fettnice
bildbristen,yäää


Kommentarer
Postat av: patricia (tävling pågår)

sv: jo men jag passar nog inte så bra i rött :p



rösta gärna på mig i tävlingen jag är med i på min blogg, skulle betyda sjukt mycket! :)

2010-03-26 @ 22:38:19
URL: http://ppatriiciiaa.blogg.se/

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback