little things that means so much

dagen började med matteprov, inte det roligaste som finns kanske men. sen solektion där det inte vart mycket gjort för min del. sen hade vi våran älskade 95minutersrast, gick till bibblan och masserade varann, letade upp nå nummer på datorn hahahah. sen hade vi då bild, där vart det inte heller särskilt mke gjort när jag fick färg i håret osv, haha sen hade vi iaf idrott. typ hur kul som helst när vi hade brännboll. ute. i snön. tjejerna mot killarna, vi förlorade bara med 6 poäng denhär gången. 69-63 tror jag det vart. till skillnad från när vi var på lägerskolan, då vart det 80-35 till killarna. AHAH asså våran klass är så sjukt bra. men iallafall, efter skolan for jag å klippte mej, det vart... kortare. och allt nött är borta iaf. sen vare hem-äta-träning. var inte särskilt glad där, asså ja, jag typ sköt iväg bollen, morfarba ooh, jaba MEN JAG VET INTE, typ assur. sen ja, men en fredagsträning är inte så populär alltid. men, skönt att glömma allt ett tag iaf.

båten♥


Kommentarer
Postat av: Elsa

SOMMAR(L)

längtar... när ska vi skriva namn på båten??

2010-03-05 @ 22:17:31
URL: http://elsacissi.blogg.se/
Postat av: Runa

Hej allt bra =)?

2010-03-06 @ 10:29:36
URL: http://runizen.blogg.se/

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback