sometimes i wonder, why i'm still waiting

i onsdags gick jag till olivia där vi sen var i kanske två timmar, for sen ut till hennes stuga, satt på altanen med filtar, åt melon och tittade på den fina natthimlen, haha nämen, när det började regna gick vi in och fortsatte vårt eviga pratande. dom skjutsade in mig vid tio till kajen då jag gjorde ett försök att springa hem, gick åt hvete.
torsdagen stog väckaren på halv åtta för att jag skulle få mig upp halv nio, då det var att packa lite mat, ombyte och så och vara hos emma kvart över nio. vi cyklade till ersmark med josen&myran, där vi började träna tio. var klara vid tre nån gång, blev mycket skratt, lite spårat på slutet, men kul var det. halv sex hämtade vi upp josen och vi for till trästocks, mötte ganska snabbt carro, och efter ett tag hittade vi även emma&amanda, vi såg melissa horn, och yrade sen omkring, for vid halv nio, då satt jag&padre och tittade på kameror, för att sen se dear john, blev såklart att gråta då oxå.
skolavslutningskvällen
hahahhahhanna;)

Kommentarer

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback