it's to late to be smart now

dom senaste 24 timmarna har jag tillbringat i lövlund. for dit igår vid fyra då det var sex familjer där tror jag, vi barn gjorde en awsome midsommarstång oxå åt vi gott och så, badade&bastade, gick runt i byn och sjöng nästan allihop, slog på en film, blev väl inte så mycket sett men, nån gång därimellan hann vi sätta upp tält oxå, så där vid ett kanske(?) gick jag elsa&cissi ut i det, spelade ruter sju i en timma, även lite finns i sjön, spårade ur helt totalt när vi blev tubbiesar osv, hehh, HUR kul som helst var det iaf, och fjorton minuter i fem slutade jag prata, sov då till tio i nio då småtjejerna kom och väckte oss, blev frukost, vollyboll, och studsmatta, när dem andra for hem stannade jag, syster&klara, grillade marshmallows, badade& sen har småtjejerna målat mina&cissis naglar, fixat håret&sminkat, hah. sitter nu hemma och väntar på pizza!
skolavslutningskvällen> tua♥


Kommentarer

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback