before you leave me touch and go

vaknade 20 i åtta, drog på skolan som började med mattegrej, hela förmiddan, funka. sen hade vi no, jag och tua var smått roade. sen franska där vi såg film och på son jobbade vi lite och pluggade inför provet eller läxan eller vare va. efter skolan vare teknik, sen hem och äta och så sen till holken däre varit tjejkväll. sjukt mysigt med massage, ansiktsmask, spökhistoria, snack om homosexualitet osv, en toppenkväll iaf. nu blire att börja kolla på engelskan som är till imorrn, 39ord, om man räknar på mitt&amandas sätt, hahha..

nämen äre nån som har bildbrist?...


Kommentarer
Postat av: elin

haha jag dog också:(:(

jag fick världens panik, jag skrek:]

2010-03-30 @ 07:26:01
URL: http://eleppiaho.blogg.se/

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback