jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns

matchen clemens mot vann vi med 11-0. sen for jag till elsa där vi såg wipeout, ballar av stål och åt blåbärspaj. sov där och sen idag följde jag till brännan. super att träffa lite saknat folk och så. vart några timmar i aulan, hah. iaf så for vi hem vid kvart över två och käkade lite sen kom mamma och hon skjutsade mej till emma åxå gick vi till sista tekniken. sen har jag just ätit och nu blir det att dra på lite mer kläder sen cykla till emma.

bild från när jag och li var ute

Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Hatar när broar till tryggheten bränns...



Startade nyss en tävling där du kan vinna en bloggdesign av mig bara genom att kommentera inlägget. Var gärna med ♥ ♥ ♥

2010-05-03 @ 21:15:20
URL: http://caroflina.blogg.se/

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback