every feeling that i get, but i haven't miss you yet

i fredags, for jag och li till piteå där vid två, slogs- köpte glass- såg fotboll- åt på sunes- var där 97&98 bodde, spårade lite. när vi for vid nio blev det så att tua följde med och jag och hon drog ut till hennes stuga där vi var till lördag vid fem, på den tiden hann vi prata&skratta i mängder, bada topless, osv. lördagen åt vi tacos hos mig sen for vi förbi på ica sen hem till henne, såg mest film- var även ut där vid 1-2 och spelade basket med en lack boll, men kul var det iaf, la oss vid halv fem, ställde väckarn på kvart över sex och halv nio kom madre och vi for till piteå igen. för min del blev det lite fotboll och käkade på frasses, kom hem vid ett.

jag&tua skolavslutningkvällen

Kommentarer

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback