jag har inte sett nån som dig än

även fredagens träningsdag blev lyckad, avslutades med bad i älven, sen blev det en toppenkväll med li,emma,emma,amanda&carro, en skräckfilm, massa gott, ett tält som vi inte klarade av att sätta upp själva (finns på film, hahhh) och nå grymmmmt mycket skratt. lördag- jag hade väckaren på åtta, vi åt frulle vid nio och sen vek vi ihop tältet, när vi var klara kom jag på att min mobil låg i ett fack i tältet, IQ ,eh, vi for ut och lämnade alla hemma och sen var jag hos li nån kvart sen kom älsklingen och hämta moi, blev massa skratt, mys, och lunch, nämen det ägde. och ikväll var vi & tremeningarnas föräldrar hos våra kusiner, åt grillat, spela lite fotboll, såg ett asbra program om bajs osv, ägde, hahhh mog1, ehum, blev iaf en grymmt lyckad kväll, där före två blev det att sätta sig på cykeln och cykla hem med shorts&tjocktröja, nio grader, inte riktigt lika lyckat, men jag ska försöka få mig lite sömn snart


Kommentarer

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback