you shouldn't worry about what they say, cause they got nothin' on you

klockan nio började dagen med musik på skolgården. hann snabbstäda, dansa, sen kortlunch för att sen fortsätta med lite dans. slutade 10 i 2 då vi även hunnit se fotbollsfilmen, haft sönder ett bord, fått lite gott och så. jag, lisa&carro stannade då på skolan för att halv tre ta bussen till stan av tradition. fick med mej två nagellack hem, jag och lisa hann även äta på frasses, eller ja, gränsfall att vi hann men. på hemvägen var det väl nästan oavbrutet skratt tror jag. samling till match kvart över sex, blev för min del att värma upp, eller rättaresagt springa i typ fem minuter för att sen bara sitta och titta och få lite psykbryt i slutet. slutade 1-1, då for följde lisa&emma hit så dansade vi lite till och sen har jag sett grey's.

fotboll


Kommentarer
Postat av: ronja

mysig blogg :)

2010-06-16 @ 23:17:57
URL: http://ohronjas.blogg.se/

kommentera här!

Namn:
komihåg mej

e-postadress: (bara för mej)

din blogg?

din kommentar här

Trackback